Friday, May 6, 2011

Oh!!!~ Dah dapat hadiah!~ (^_____^)V

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Hari ni, balik je dari pejabat office, dah sampai di rumah, masuk dalam bilik, tengok atas katil, ada bungkusan kecil yang tertampal kertas poslaju... Dan terus terlintas di fikiran nama Cik Cikin ... Dan telahan saya tepat!~ Tak dinafikan dan tak boleh disangkal lagi!~ Yeay2!~ Saya dah dapat hadiah dari beliau seperti yang dijanjikan... Ni semua sebab saya join kontes beliau... Cerita mengenainya ada DI SINI ... Teruja, ok!~ Buka2 je sampul tersebut, saya tengok pada hadiah tersebut lalu berkata, "Oh, Cik Cikin pergi sini..." sambil mem-belek2 hadiah tersebut di jari2 tak berapa runcing saya...

 Tadaa!~ Suka sangat2 bila dapat hadiah... (^_____^)V (Sila klik gambar untuk tumbesaran)


Walaupun hadiah tersebut datangnya dari seberang negeri yang saya menetap sekarang ini, saya tetap teruja... Nak harapkan saya pergi ke sana, berjanggut la jawabnya... Dari dulu asyik merancang, tapi tak pergi2 juga... Masa kecil2 dulu selalu jugak lepak2 kat sana sebab arwah Atok punya saudara yang menetap di negara seberang Tambak Johor ni... Tapi sekarang ni, jangan haraplah nak jejakkan kaki ke sana... Hanya boleh pandang dari pejabat office saya je...

Sedang saya belek2 sampul surat, tiba2 saya terpandang satu kertas kuning di dalam sampul surat... So saya pun keluarkan kertas tu dan baca apa yang tertulis...

Cik Cikin tinggalkan nota cinta la!~ Hehe!~ (^_____^)V (Sila klik gambar untuk tumbesaran)


Terima kasih yang tak terhingga buat Cik Cikin kerana memberikan hadiah tersebut kepada saya... Appreciate it a lot!~ (^_____^)V

Dan untuk pengetahuan semua, pada hari yang sama, saya telah memenangi satu lagi teka teki... Teka teki oleh Cik Lin... Teka teki yang memerlukan saya membulatkan mata se-besar2nya dan memerah otak geliga saya untuk mendapatkan jawapan... Perghhh!~ Ada la dalam 20 minit saya dok perhati gambar yang diberi untuk mencari perkataan2 yang tersembunyi... Akhirnya berbaloi jugak!~ Dan pada hari yang sama jugak saya dapat hadiahnya... Nak tahu hadiahnya? Jom tengok bawah!~ (^_____^)V

Inilah hadiahnya, gambar yang di edit oleh Cik Lin... (Sila klik gambar untuk tumbesaran)


Dalam gambar di atas, saya nampak agak berisi dan saya sukakannya!~ Itu adalah azam saya pada setiap tahun iaitu untuk berisi sedikit... Dan mulut saya nampak macam seksi pulak bila ada contengan hitam di tengah2 bibir... Hehe!~ Thanks Cik Lin kerana memahami kehendak saya!~ (^_____^)V


P/S : Lepas ni nak selalu join teka teki la... (^_____^)V

8 comments:

cintailmu89 said... [Reply]

Wa.. Best tuh.. Tahniah2!

Far8 budak baik said... [Reply]

waaaaa..tahniahh..
dunia blog mmg best..huh =)

Yanty Lee said... [Reply]

Tahniah Sis Nad!

Yanty de tag sis, GA Le Beau Monde :http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/le-beau-monde-giveaway.html

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK iZ : MeMaNG BeST PuN... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK FaR8 : THanKS!~ Ya!~ BeST TaK HeNGaT!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK YaNTY : oK DeaR!~ NaNTi SiS TeNGoK!~ THaNKS TaG SiS... (^_____^)V

Nurul Ashikin said... [Reply]

nad!!! hhehehe... lega dah smpai kat nad. tahniah sekali lagi! hope suka tau keychains tu! tu laaa nad duk sebelah spore jer! hehehe. :)

SiS NaD said... [Reply]

CiK CiKiN : HeHe!~ THaNKS a LoT Tau!~ WLauPuN DoK SBeLaH S'PoRe, NTah BiLa PaT JeJaK Ke SaNa... NeWaY, THanKS Yar!~ SuKa SaNgaT2... (^_____^)V