Friday, March 4, 2011

Oh!!!~ Permintaan maaf secara terbuka dari saya... :(

 "Maafkan saya... Saya malu sangat2 dan saya menyesal..."

Mesti korang ter-tanya2kan apa yang telah saya buat sampaikan nak minta maaf secara terbuka melalui blog saya ni...

"Saya minta maaf di atas kebisingan yang berlaku...".

Mesti korang ter-tanya2 kebisingan apa yang telah saya buat sehinggakan saya yang baik ni sanggup untuk meminta maaf... Hmm... Apa yang korang dengar bila terjah blog saya ni?

a) Tak dengar apa2 (means korang bukan pekak, tapi bijih dalam telinga korang dah seberat 1kg)
b) Dengar bunyi kipas di bilik korang (sebab korang tak on speaker korang)
c) Dengar bunyi satu suara beserta muzik yang yang sangat merdu (kalau tak dengar, cepat on speaker korang!~)

Hehe!~ Ya, korang akan dengar lagu 'Just The Way You Are' dari si kacak Bruno Mars a.k.a my husband to be (kena suruh beliau masuk Islam dulu and kena suruh beliau berkhatan... Wajib!~). Sorry la kalau lagu tu bercampur aduk dengan lagu yang sedang korang dengar dari lappy atau PC korang (tu pun kalau korang sedang dengar lagu dari file2 'My Music' korang). Bukannya apa, saya telah terjebak dengan blogger lain untuk memasukkan music ke dalam my blog kesayangan ni... Huhu!~ Bila buka blog2 blogger yang lain, kebanyakannya memuatnaikkan lagu ni kat blog dorang... Sekali dengar, macam best pulak lagu ni... Dua kali dengar, macam best2... Tiga kali dengar, macam best3... Empat kali dengar, pandai2 korang la ya...

Music lagu ni macam catchy pulak... Kalau dengar kat radio atau tengok MTV, takde la pulak se-catchy ni... Apa2 pun, saya memang suka lagu ni from the first time I'm listening to it!~ Video dia pun cambest!~
Alamak, termelencong pulak!~ Niat asal nak minta maaf... Huhu!~

Ok la, sekali lagi saya minta maaf... Kalau rasa2 korang tak selesa untuk mendengarnya, sila ke bottom of my blog and turn the radio to pause or stop... Dah alang2 menuju ke bottom tu, apa kata sambil2 tu korang baca entry2 yang ada sepanjang 'perjalanan' ke bottom... Haha!~ Jangan lupa untuk tinggalkan komen di setiap entry... 'Sambey nyolam num air'... Tak gitu? Walla!~ (^_____^)V


P/S : Bagi saya, Bruno Mars seorang yang seksi... (^____^)V

4 comments:

akmalandwirahitamku said... [Reply]

1. ada customer ngadu ke cik Nad?
2. next time nak pesan lagu len plak buley?? ngeee..

SiS NaD said... [Reply]

HaHa!~ TaKDe oWaNG KoMPLeN PuN... SJe Nak GeDiK2... SeBaB TeNGoK aMai SaNgaT BLoGGeR YanG MiNTaK MaaF SCaRe TBuKe... So NaK WaT GaKS La... (^_____^)V

Awang Hafiz said... [Reply]

tak berkhatan pun takpe.. nama pun sunat kan.. yg penting ucap 2 kalimah syahadah dulu.. huhu.

SiS NaD said... [Reply]

HeHe!~ YeZZa!~ NGuCaP SYaHaDaH Tu WaJiB!~ (^_____^)V