Tuesday, March 29, 2011

Oh!!!~ Amir dan Aiman yang membanggakan...

Hari ini Amir dan Aiman pulang dari sekolah dengan membawa keputusan ujian bulanan dorang.. Ujian bulan Mac... Sangat memberangsangkan... Amir dapat nombor 12, Aiman dapat nombor 1... Satu pencapaian yang amat baik buat Aiman kerana ini adalah ujian pertama dia sementelah menjejakkan kaki di sekolah rendah... Walaupun dia ada dua gred B, tapi kira ok la... Yang lain semua dia dapat gred A...Amir pulak, walaupun dia mendapat nombor 12, tapi peratusan yang dia perolehi untuk semua matapelajaran yang diambil amat membanggakan... Hanya satu je gred B... Yang lain semua A... Dan Amir dapat 100% dalam Bahasa Arab... Mak pernah beritahu yang Amir nak ikut macam adik saya Farah, sebab tu dia dapat 100% dalam matapelajaran tu... Farah kan belajar undang2 dan syariah yang mengutamakan Bahasa Arab... Harap2, dorang dapat kekalkan prestasi dalam ujian2 dan peperiksaan2 yang akan datang...

 Result si Second Bongsu iaitu Amir... (^_____^)V (Sila klik gambar untuk tumbesaran)

Result si Bongsu iaitu Aiman... (^_____^)V (Sila klik gambar untuk tumbesaran)


P/S : Dorang berdua ada potensi untuk berjaya dalam pelajaran... InsyaALLAH... Amin... (^_____^)V

12 comments:

JIJI YU said... [Reply]

tahniah2..meh nak wat jadi adik ipar

Eza Ridzwan said... [Reply]

nie adik ke, anak...bijak budak² nie..result anak dara saya blom kuar lagik...risau dgn paper maths dia...but, she's gud in English & BM...hehehe..

risa said... [Reply]

pandainyaaaaaaaaaaaaaaa

Eyqasara said... [Reply]

gud luck! pandai nye...

ZIEMA said... [Reply]

pandainyeeeea... adik zima pemalas!! hahaha

Henry Zackery said... [Reply]

terbaek :)

Awek Aku ??

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK JiJi : HaHa!~ aDeR aDiK GeGuRL Ke? (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

PuaN eZa : aDiK La KaK... SaYeR LuM KaWeN aGi.... HuHu!~ WaH!~ HBaT La Lau GuD iN eNGLiSH... iNTeRNaTioNaL LaNGuaGe Tu...

SiS NaD said... [Reply]

CiK RiSa : BeSe La BuDaK2... otaK MaSiH FReSH aGi... SNaNG NaK D aJaR... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK eYQa : THaNKS DeaR... DoRaNG iKuT KaKaK DoRaNG.... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK ZieMa : SaMeRLa NGaN aMiR.. DieR MaLaS NaK WaT KiJe SKoLa... HuHu!~

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK HeNRy : HeHe!~ TeRBaeKKKKK DaRi aMiR n aiMaN... (^_____^)V