Sunday, December 2, 2012

Oh!!! Malaysia dan nazarku #2!

Assalamualaikum semua! (^_____^)V

Malam tadi, kita sekali lagi melihat kehebatan pasukan Harimau Malaya ketika menentang pasukn Indonesia atau sinonim dengan jolokan pasukan Garuda di dalam perlawanan bolasepak Piala AFF Suzuki 2012 (sila baca dengan satu nafas!)... Malaysia telah menang ke atas Indonesia dengan 2 gol berbalas 0... Apa??? "Kosong... Kosong..." (sila nyanyi seperti lagu Najwa Latiff)...

Sumber gambar dari Oh! Media...

Walaupun pada separuh masa pertama hujan turun dengan renyai2 dan kerapkali pemain kita tergelincir di atas padang, tetapi itu tidak mematahkan semangat pasukan kita untuk memperoleh 2 gol pada minit ke-26 (Azammuddin Akil) dan minit ke-29 (Mahalli Jasuli)...

Dan pada separuh masa pertama juga dapat didengari tiupan semangat oleh penyokong2 Harimau Malaya di Stadium Bukit Jalil dengan nyanyian lagu 'Inilah Barisan Kita'... Tahniah dan terima kasih kepada penyokong Malaysia yang sanggup 'turun padang' dan tidak putus2 memberikan semangat dan perangsang kepada para pemain kita...

Dan nampaknya nazar saya semakin bertambah... Ya (!), semakin bertambah... Tetapi tidak mengapa... Saya sudah niatkannya dan saya dengan senang hati akan melakukannya... Moga2 dengan nazar2 saya ini, saya akan menjadi seorang Muslimah yang lebih baik... Amin Ya Rabbal 'Alamin...


P/S : Ada ramai kawan yang dipanggil 'Naza'... (^_____^)V

No comments: