Thursday, April 14, 2011

Oh!!!~ Kenapa saya???

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Oh!~ Kenapa saya? Kenapa bukan mereka? Kenapa saya yang menjadi mangsa? Kenapa saya yang harus menanggung semua ini? Ini tidak adil!~ <--- Ayat siap entah... Dalam kemengantukan yang maha dahsyat, saya gagahkan juga diri ini untuk menghasilkan entry ini kerana nak meluahkan perasaan tidak puashati yang mem-buak2 dalam diri ini, dalam jiwa ini, dalam dada ini dan dalam kepala ini serta minda ini... Huhu!~

Ok, cukuplah intro saya yang lebih kepada luahan hati... Actually, bukannya gempak sangat pun ketidakpuasan hati yang sedang saya tanggung sekarang ini... Hehe!~ Sebenarnya, saya cuma menyuarakan persoalan yang ada kena mengena dengan kerja saya... Bukan saya tak puas hati dengan hati dengan rakan2 pejabat office... Tak ada kena mengena dengan mereka pun... Cuma saya nak tahu, kenapa saya selalu dapat BP yang memerlukan penambahan premis makanan yang banyak!~ Huhu!~ Tak larat tau nak tambah2 ni... Kalau setakat tambah 1 atau 2 premis tu saya tak kisah sangat... Pandang sebelah mata je pun boleh siap... Tapi ni kena tambah lebih dari 5 premis... Wow!~ Saya suka!!!~ Suka sangat2!~ Huhu!~ Hari ini je kena tambah 6 premis... Pergi area Selesa Jaya dengan Cik Nurul, Cik Sima dan Kak Su...

Masa pergi ke salah satu premis tambahan, makcik si empunya restoran siap offer makan dan minum free!~ Waaa!~ Terharunya... T____T Mungkin dia tengok saya yang chanteq ni keletihan dan kelihatan seperti dahagakan kasih sayang air, tu yang dia offer... Tapi saya menolak dengan baik setelah terpandang wajah2 kacak yang sedang makan di premis makanan makcik tu... Saya mengatakan pada makcik itu bahawasanya banyak lagi premis makanan yang perlu saya lawat ala2 Perdana Menteri turun padang...

Habis buat BP saya, kami bertolak ke BP Cik Nurul yang terletak di Jalan Hulubalang zaman Melaka, Taman Tun Aminah (TUTA)... Sepanjang kami melawat BP2 kami, ramai jugak rakan2 seperjuangan yang kami nampak macam Cik Anna Salha, Kak Zu, Cik Zafirah Nadia dan Inchik Azli... Eh, ada 4 je la!~ Hehe!~  Setelah selesai kesemua BP, kami menuju ke Plaza apa entah... Oh, tiba2 saya hilang ingatan!!!~ Tak ingat langsung nama plaza itu... (-_-") Kami yang kelaparan dengan ber-lari2 anak menuju ke McDonald yang terdapat di bahagian paling hujung... Saya seperti biasa memesan set kegemaran saya iaitu McChicken... Yummy!~ Dah lama mengidam ni... Anak dalam perut tekak ni gatal sangat nak makan set itu...

 Saya dan Kak Su nak makan... (Sila klik gambar untuk tumbesaran)

 Cik Nurul dan Cik Sima yang kebuluran... (^_____^)V (Sila klik gambar untuk tumbesaran)


Borak punya borak, tak sedar jam sudah menunjukkan jam 3 petang lalu saya mengsyorkan pada mereka supaya kami bergerak pulang... Lagipun kami belum sembahyang Zohor... So, masing2 memecut kenderaan dengan kuasa ala2 Ferrari untuk sampai ke rumah sebab mengejar waktu Zohor yang tinggal 1 jam lebih... Tak baik tau lambat2kan sembahyang!~ <--- Pesanan dari empunya blog... (^_____^)V

Sampai di rumah, setelah membersihkan diri, saya terus solat Zohor yang tinggal beberapa minit... Tak lama lepas selesai solat Zohor, azan Asar berkumandang... Dah alang2 masih bertelekung, saya terus melaksanakan solat Asar setelah azan Asar habis berkumandang + selepas habis baca doa lepas azan... 


P/S : Tension bila USB yang dibeli macam tak berfungsi... Tak pasal2 kena bluetooth gambar ke HP Abah dan transfer dari HP Abah ke PC... (-_-")

13 comments:

Nurul Fazdasima Omar said... [Reply]

cik nad, nnti buat lg eh cite yg ada kaitan dgn kteorng.. glamer ade pic kteorg dlm blog awak nie... hahaha... nk buat blog sndiri, kemalasan melanda diri..

SiS NaD said... [Reply]

oH!~ iTu SuDaH SMeSTiNYeR... TuJuaN KiTeR WaT BLoG PuN SBaB Mak PoPuLaRKaN KawaN2 KiTeR.... HeHe!~ (^_____^)V

Unknown said... [Reply]

sabo je la ek..

SiS NaD said... [Reply]

CiK HuDa : SNTiaSe BSaBaR... HuHu!~ (^_____^)V

Henry Zackery said... [Reply]

bawak2 bersabar :)

GEMPAR !! Blackberry Terbaru Boleh Baca Isi Hati

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK HeNRY : oH, SaYeR SDaNG BSaBaR SHaBiS MGKiN... (^_____^)V

F Hzh said... [Reply]

i folo ur cool blog!! :) coming from AB segment! :)

Atiey said... [Reply]

hy nad..mummy dtg terjah blik ur blog.thnks coz dtg blog mummy.

anywat sentiasa cool cam coolblog k.hehe.. nice n3 dear.

Nurul EL-Huda said... [Reply]

heeee,
bila nk fam0us kn gad1s pulk yep....???
nak jugk......
c(:

SiS NaD said... [Reply]

KaK Zoe : THanKS DeaR!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK aTieY : THanKS KaK... SaYeR akan JaDiKan BLoG SaYeR Se CooL CooLBLoG.... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK GaDiS : MeH La JaDiK KaWaN peJaBaT oFFiCe SiS.. HeHe!~ (^_____^)V

Ikaa Sharin said... [Reply]

datang sini lagi sis :)