Wednesday, March 30, 2011

Oh!!!~ Tolong sabar ya, Wani...

Kan entry sebelum2 ni saya ada ceritakan tentang kepulangan wirawati2 keluarga saya ke pangkuan family saya selepas mereka berhempa-pulas mengerah keringat di laman menimba ilmu... Tak tahu menahu? Klik SINI ... Ok, sekarang tinggal Wani sahaja sebab Farah dah selamat kembali berjuang di kampusnya semula...

Semasa mendapat tawaran melanjutkan pelaharan, Farah dan Wani telah dikurniakan oleh Abah dengan sebuah laptop persendirian, dan masa saya study dulu, saya dihadiahkan oleh Abah dengan laptop besar gedabak!~ Komputer la tu... Sadis gila, ok!~ Tapi saya sangat2 sayang dengan laptop besar gedabak saya tu sebab dengan ia la saya berjaya menamatkan pengajian saya selama 3 tahun tu... Sayang sangat2!~ Lebih dari nyawa saya... Ok, saya tipu je... Saya sayang ia tapi tak lebih dari nyawa saya...

Nak dijadikan cerita. sejak Wani berada di rumah, saya selalu mengambil kesempatan dengan menggunakan laptop dia tak kira la sama ada nak skodeng Facebook Si Dia yang tinggal kenangan dengan menggunakan e-mel dan password Fatin, atau untuk meng-update my lovely blog... Dan itu membuatkan penggunaan laptop oleh Wani terhadap laptop kepunyaan dia sangat2 terhad... Tapi dia seorang yang sangat baik, dia tak kisah pun... Dia kalau on laptop dia pun untuk tengok dan siapkan kerja2 yang pensyarah dia berikan, tak pun dia tengok lagu K-POP yang maha banyak dalam laptop dia... Dia fanatik K-POP, ok!~ Kekerapan dia menggunakan laptop dia sangat rendah jika nak dibandingkan dengan kakak sulung dia ni... Haha!~

Bukannya saya taknak on laptop besar gedabak saya tu, cuma laptop besar gedabak saya running serta loading slow sangat... Dah beberapa kali format dah tu... Hari tu saya nak format guna CD yang Wani bawak (Wani kan amik bidang IT), tapi bila dah masukkan CD, laptop besar gedabak saya tu terus hang... Dah beberapa kali mencuba, hasilnya sama jugak... Nak taknak, laptop Wani la jadi tumpuan saya... Siang dan malam saya adalah bersama laptop dia... Hehe!~ Tapi, Wani akan pulang ke kampus dia Ahad ni... Nampaknya saya akan menggunakan kembali laptop besar gedabak saya... Huhu!~ Takpe la... Apa2 pun, saya sayang laptop besar gedabak saya!~ (^_____^)V

Hehe!~ Blog punya pasal... (Sila klik gambar untuk tumbesaran)


P/S :  Tak sabar nak menggunakan kembali laptop besar gedabak saya tu... Ok, saya tipu je!~ (^_____^)V

4 comments:

emarieys said... [Reply]

kat rumah akak pun ada komputer gedabak besar tu..buat anak2 main game pelajaran...

SiS NaD said... [Reply]

BGuS aNaK2 aKaK... aDiK SaYeR LaKS WaT MaiN GaMe oNLiNe... (-_-")

mIsSz said... [Reply]

wei, ari ni jgn ganggu aku nak on9... hahahaha~ kalau nak tunggu esk pg kul 1...~ hahahaha~

SiS NaD said... [Reply]

CiK WaNi Si aDiK : Haha!~ BLuM KoL 11 Ko DaH MaSuK TDo... aPeR CeR BeB??? :p