Saturday, March 26, 2011

Oh!!!~ Seronok adik2 balik rumah...

Yeay!~ \0/ Adik2 saya, Farah dan Wani balik rumah!!!~ Seronok2... Tak sunyi la hidup saya di rumah ni... Terisi la waktu2 saya dengan perbualan dengan mereka... Berkongsi cerita, ketawa sama2... Seronok2... Dorang samapi kat rumah semalam... Farah sampai dulu... Dalam pukul 2 petang... Malam tu dalam pukul 9 malam baru Wani sampai... Tapi malam tadi waktu dorang terisi dengan membuat mimpi dan melebamkan bijik mata dorang... Alasannya, faham2 sendiri la... Huhu!~ So, nak taknak, saya melayan TV sorang2... Sadis gila, ok!~ Hukhuk!~ T_____T

Pagi tadi, dalam pukul 10 lebih, kami berkumpul di bilik emak... Mula2 Wani yang masuk sebab dia tertarik dengan mesin urut Ogawa yang abah beli masa kitorang pergi Giant Nilai hari tu... Abah dah 'dipukau' oleh salesman yang buka booth Ogawa kat situ... Murah katanya... Ok2, berbalik pada cerita Wani tadi... Tak lama lepas tu, saya menyusul sebab dia ter-kial2 nak menggunakan mesin tu... Saya pun apalagi, tunjukkan la kepakaran yang ada... Hehe!~ 15 saat kemudian, Farah masuk... Apalagi, saya yang ala2 promoter pun membuat demonstrasi penggunaan mesin tersebut...

Dalam pada tu, banyak cerita yang kami kongsi dan ceritakan... Dari kisah semut yang saya bunuh hingga ke kisah saya menjadi Perdana Menteri... Dari kisah dorang dalam rahim emak, hingga ke kisah dorang dihantar ke rumah orang2 tua... Haish!~ Banyak gelak je pagi tadi... Gila la... Mahu pecah perut ni kalau perut ni mengalami penyakit busung... Huhu!~ Lama jugak la kitorang berborak... Rasa macam 'oh, indahnya dunia ni...'.

Tapi...........................................................................................

Esok Farah dah nak balik Nilai sebab dia balik pun nak suruh Wani formatkan laptop dia... Wani ambil bidang IT, so kepakaran dia memang amat diperlukan oleh Farah dan saya... Hehe!~ Wani pulak tengah cuti mid sem selama seminggu... Ok la tu, ada jugak si Wani... Boleh la kalau nak ajak dia jalan2 cari gaduh kat luar...

Farah dan Wani semasa menerima Anugerah Penternak Anai2 Yang Berjaya oleh kerajaan Melaka... (^_____^)V


P/S : They are everything to me... (^_____^)V

4 comments:

Sekamar Rindu said... [Reply]

cantiknya blog ini....


** i folo...ur blog

**371

SiS NaD said... [Reply]

THaNKS FoLo SiS... T SiS FoLo BaCK K... (^_____^)V

mIsSz said... [Reply]

ko r penternak anai2 yg berjaya....~

SiS NaD said... [Reply]

CiK WaNi Si aDiK : Ko La... SBaB BawaH KaTiL Ko... aKu ToLoNG KMaS Je... (^_____^)V