Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI VS PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


Ok... Jangan tanya apa2 or jangan pertikaikan apa2 mengenai tempekan banner Si Gagah Perkasa di atas kerana untuk kali yang sebelas ratus point empat puluh sembilannya saya menyertai segmen beliau... Segmen yang diberi tajuk Lelaki VS Perempuan Kerana Fizikal itu seperti segmen2 sebelum ni jugak, di mana ia memerlukan kita untuk menjawab beberapa soalan peperiksaan tahap maut yang dikemukakan... Nak join? Cepat2 sebab seperti biasa, ia akan ditutup pada tengah malam ni... (^_____^)V

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    Sudah semstinya dan sudah banyak kali... Huh!~ Saya boleh jatuh cinta pada seseorang lelaki kerana ayat2 maut yang diberi oleh mereka selain dari rupa fizikal yang ala2 Johnny Deep dan ketinggian ala2 Hantu Galah...

  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    Err... Ya, saya akui... Tapi saya pernah couple dengan mereka yang tak berapa nak berupa sangat... Sampaikan officemate saya terkejut... No komen pasal tu... Macam kebanyakan perempuan, saya juga tak terkecuali untuk memilih dan menyukai kemudian berpasangan dengan lelaki yang mempunyai rupa yang menarik dan sejuk mata menendang memandang (sejuk lagi perut ibu mereka mengandung... Hehe!~) (Sambil mengimbas kembali wajah2 ex saya yang handsome tahap Brad Pitt!~)

  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    Saya suka tengok senyuman lelaki... Suka sangat!~ "Oh!~ Dia mempunyai senyuman yang menawan dan saya terpikat... Tapi kenapa hubungan kami tak berpanjangan???" T_____T Saya jugak sukakan lelaki yang tinggi... So, ketinggian juga memaminkan peranan untuk membuatkan saya tertarik kepada kaum Adam itu... (^_____^)V

  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ? 
    Tak setuju la... Ada je kawan saya yang dah kahwin tapi badan dia macam Apek... Curious la pulak...

  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. 
    Tak jugak... Tak semestinya lelaki kacak tu kaki perempuan... Sebab pada pendapat saya dan dari pengalaman saya, lelaki kacak ni jenis yang setia... (Kalau setuju, sila angkat kaki!~). Perempuan cantik pulak tak semsetinya materialistik... Contoh terdekat adalah saya... Saya ni seorang yang berjimat cermat dan akan fikir 14 ribu kali untuk membeli sesuatu barang walaupun barang tu cuma berharga RM5.50... Haha!~

  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  .. 
    Saya pernah beritahu pasal lelaki idaman saya melalui segmen Ben Ashaari : Soal Cinta ... So, saya copy and paste je la ye... (^_____^)V "Emm... Ok, apa yang akan saya nyatakan ini adalah ciri2 lelaki idaman saya, sejak dahulu sampai kini... Saya nak kan lelaki yang tinggi, berpelajaran, tak tinggal sembahyang, tak tinggal puasa Ramadhan, yang ada wawasan, memahami, penyayang, sayangkan saya seadanya, tak main2kan perasaan saya, pandai ambil hati saya, bla, bla, bla... Haish!~ Kalau nak senaraikan, sampai esok pun tak habis... Tapi apa yang nyatakan di atas adalah ciri2 wajib yang perlu ada pada lelaki idaman saya... (^_____^)V"

  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ? 
    Err... Buat masa sekarang, saya tak mempunyai pasangan... Huhu!~ T_____T

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    Tak!~ Saya nak berisi sikit... Dan setiap tahun saya memasang azam untuk nampak berisi sikit sebab bagi saya fizikal saya ni terlalu kurus walaupun kawan2 saya kata bentuk badan saya sangatlah ok!~ Saya tahu dorang just nak ambil hati saya je... :s

  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ? 
    Tak perlu kot... Pasangan dorang kena la terima dorang seadanya... Kalau tak suka dengan tubuh badan dorang, cari lain la!~ Tapi kan, saya tahu kebanyakan 'dorang' di luar sana akan melakukan apa saja demi menurut kehendak pasangan 'dorang'... Ada yang sampai masuk hospital tu!~ Tak patut betul!!!~

  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh.. 
    Tak la... Tak mujarab... Kalau ubat tu betul2 berkesan, takde la si pemakai kena bersenam atau tahan makan... Ubat kurus yang mujarab adalah ubat yang membenarkan si pemakai mentekedarah sampai jadi ular sawa dan tak perlu sekat2 makan...



    P/S : Ok la... Saya nak ber-siap2... Nak balik kampung... Tak dapat nak update blog sampai Ahad... Hukhuk!~ T_____T Jawapan pun dibuat secara rushing dan ter-kocoh2... (^_____^)V




10 comments:

miiza.suki said... [Reply]

jalan dari bloh abg BEN :DD

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said... [Reply]

singgah dari segmen abg ben :)


Rahsia ubat "KUAT" cintabungablogspot update blog sampai lebam bijik mate okeh! heheh...

tengok sini

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/ubat-kuat-banyaknyer.html

akmalandwirahitamku said... [Reply]

ooo.. patut la. hm, faham sudah.

ezzah junsu said... [Reply]

saya penah join segmen abg ben sekali aje. pastue malas. sbb tak rajin nak update. btw, saya ada netry baru. jom dtg dan komen. :)

kay_are said... [Reply]

nak balik kg pun sempat join?? ni semangat yang kte mau.. hee

SiS NaD said... [Reply]

MYZaSuKi : HiKHiK!~ THaNKS DeaR!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

PuaN CiNTaBuNGa : THaNKS MLaWaT... aKaN TeRJaH uR BLoG!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

aBG : aPeR YaNG 'PTuT La'? n aPeR YaNG aBG Tau? :s

SiS NaD said... [Reply]

CiK eZZa : HeHe!~ MaLaS Ye? Ke SBaB TaK LaRaT SeBaB aBG BeN aSeK Wat SeGMeN? HiKhIK!~ aKan TeRJaH uR BLoG!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

KaY_aRe : HeHe!~ GiLeR SeGMeN aBG BeN La KaTeRKaN... (^_____^)V