Saturday, December 31, 2011

Oh!!! Bye2 2011, Hye2 2012!

Assalamualakimu semua!~

Tahun 2011 bakal meninggalkan kita dan 2012 akan menjengah kita beberapa detik dari sekarang... Setiap kali munculnya tahun baru, soalan yang akan ditanya dan sangat klise adalah ''apa azam tahun baru anda?''... Oh, tiada soalan lainkah? Seperti ''azam anda yang 5 tahun lepas sudah tertunai atau belum?''...

Adakah anda bersedia meninggalkan tahun 2011? Saya sudah sedia dan amat2 bersedia untuk menempuhi tahun 2012... Pada separuh masa pertama 2011, saya banyak melalui kisah duka dan pada separuh masa kedua kisah2 suka mula mewarnai hidup saya...

Jika bercakap mengenai azam, banyak lagi azam2 saya yang tertunggak selama ber-tahun2... Entah di mana silapnya sehinggakan ianya masih tidak terlaksana... Mungkin kerana tiadanya kesungguhan di dalam diri saya di dalam menyempurnakan azam2 tersebut... atau mungkin ianya belum diizinkan Allah untuk terlaksana sepenuhnya...

Apa2pun, tahun 2011 banyak meninggalkan kenangan suka dan gembira pada saya... Diharapkan tahun 2012 mampu memberikan lebih banyak kegembiraan pada saya... InsyaAllah... Amin... (^_____^)V


P/S : Saya sudah bersedia untuk berkahwin... Tapi dengan siapa? (^_____^)V

No comments: