Monday, August 1, 2011

Oh!!!~ Dugaan hari pertama puasa...

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Oh!~ Kenapalah saya kena hadapi dugaan sebegini... Sedih sebab seawal hari pertama puasa sudah kena hadapi dugaan sebegini... Bila di-imbas2, di-kenang2 dan di-ingat2, sudah dua tahun ber-turut2 saya tidak dapat merasai nikmat puasa pada hari pertama...

Kalau tahun lepas, saya tak berasa terkilan sangat sebab sudah menjangkakan penyakit itu akan berterusan sehingga hari pertama puasa... Tapi pada tahun ini saya tidak menyangka yang ianya akan menyerang secara mengejut pada hari pertama puasa tanpa memberikan apa2 amaran... Oh... Apa2pun saya tetap akan tabah mengharunginya...

Penyakit yang saya maksudkan adalah penyakit yang menyerang kaum Hawa pada tiap2 bulan... (-_-) Walaupun sudah didatangi penyakit tersebut, saya tetap meneruskan 'puasa' saya tanpa 'membatalkannya'...

Turut ingin menangis apabila melihat gambar ini... T_____T


P/S : Nasib baik sempat sembahyang Terawih pada hari pertama... (^_____^)V

16 comments:

Chegu Zubir said... [Reply]

INGATKAN peristiwa berdarah pe la td..hehehhee...

JIJI YU said... [Reply]

heheh..sungguh sedih dan hiba

|| A Lady Named .. Yantiey || said... [Reply]

alooo kecian sis nad...xpe2...tu dugaan kcik jer sbb pkara nrmal...kjp je tu...

Happy Fasting

syi..:) said... [Reply]

hehe..igt kan kritikal sgt da td.,takpe sis nad.,bkn rezki la nmenye tu.. (;

Shazrizal Shahmy said... [Reply]

sabo lahh kak..dah nasib kaum hawa mcm tu... tapi akak ni hebatlah... walaupon penyakit tu dtg..akak tetap puasa...bagus sangat2

Chempaka Sari said... [Reply]

boleh ke tanpa membatalkannya?

Orang Kampung said... [Reply]

ksiannya.. hihi..
sabar2..

Diya Lolipop said... [Reply]

biaser lah kaum hawa 2cbaran buat kte uhuhhu

SiS NaD said... [Reply]

Chegu Zubir : Hehe!~ Peace yo!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Inchik Jiji : Yes!~ Sadis kan??? (-_-")

SiS NaD said... [Reply]

Cik Yanti : Memang kejap pun.. Tapi rasa rugi la... Huhu!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik Syi : Kalau kritikal, takdenya Sis berblogging.. hehe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Inchik Shazrizal : Haish!~ Perli Sis ke apa ni? huhu!~ Ye, Sis sedang bersabar.... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik C.S : Mana boleh la dear... Hehe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Inchik O.K : Sedang bersabar!~ Huhu!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik Diya : Tau takpe... Dugaan tol!~ (^_____^)V