Wednesday, June 22, 2011

Oh!!!~ Kerana RM10 juta...

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Pagi tadi, selepas sembahyang Subuh, sambil2 seterika tudung saya tanpa ada satu kedut sekalipun, saya dengar radio 'tuttt'... Errr... Ok2, saya terus terang je... Saya dengar radio Hot.FM, 'Lebih hangat daripada biasa'... Betul ke tagline yang saya tulis tu? Ahhh, bantai aje la... Semasa sedang syok2 dengar keriuhan DJ2 Hot.FM yang seramai 4 orang tu, tiba2 ada ulangan panggilan hangit yang semalam... Saya pun tidak melepaskan peluang untuk mendengarnya kerana semalam saya tidak sempat untuk mendengarnya... Bukan kisah panggilan hangit yang ingin saya ketengahkan di sini, tapi kisah yang ada kaitan dengan borak2 antara mereka yang merupakan satu fakta sahih yang ingin saya ceritakan...

Saya tak berapa ingat pukul berapa, tetapi dalam sekitar jam 6:30 pagi ke atas, Farah Fauzana telah memberitahu bahawa cerita 'KL Gangster' telah mendapat kutipan sebanyak RM10.3 juta untuk 13 hari tayangan... Wow!~ Tiba2 saya menjadi teruja yang amat2... Kenapa saya teruja, saya pun tidak pasti... Nak kata yang saya dah tengok cerita tu, memang saya belum tengok lagi... Nak kata yang berlakon di dalam filem itu adalah teman lelaki saya, memang tak la... Disebabkan hebahan yang dibuat Farah Fauzana itu, saya agak yang cerita tersebut dalam kategori 5 bintang...

Sesampai di pejabat office, saya memulakan perbualan dengan rakan2 seperjuangan dengan ayat di bawah...

"Korang, 'KL Gangster' dah dapat RM10 juta..."

Mereka seperti dapat mengagak maksud yang tersirat di sebalik kata2 saya... Oh, bersyukurnya saya kerana dikurniakan rakan2 seperjuangan yang amat memahami... Hehe!~ So kami decide untuk tengok cerita tersebut... Sesungguhnya Aaron Aziz kelihatan sangat macho di dalam cerita ini, tak macam dalam cerita 'Nora Elena' kerana dia telah menjadi 'mangsa buli'... Sekian sahaja cerita untuk hari ini... (^_____^)V


(^_____^)V


P/S : Lepaskan gian menonton wayang... Kami sumbang RM24 untuk filem ini pada hari ini... (^_____^)V

14 comments:

Jahidih Saili said... [Reply]

bestnye sis nad..mesti best sgt2 filem ni..sy blm tengok lg..

Lovely Kitchen said... [Reply]

filem baru ye...cam menarik!

d_LA said... [Reply]

best ek cite ni??ramai ckp best..tp dla ni xyah hrp rrr nk gi tgk..hehe..sbb xde panggung kat cni..huahuahua

farysa allyssa said... [Reply]

best cerita ni. better g tengok :) no wonder dpt rm 10 juta ..

http://oasisofheart.blogspot.com/

FaiZaH Fyn said... [Reply]

anda ditagged http://faizahfyn.blogspot.com/2011/06/girls-confession.html

noraim said... [Reply]

nora elena dlm novel lg best. hee.

Silpar jepon said... [Reply]

cite ni mmg best gua yakin dengan seth tan tau:))

SiS NaD said... [Reply]

Inchik Jahidih : Takpe... Tunggu je keluar kat Astro First... Hehe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Lovely Kitche : Yup!~ Silalah menonton!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik Dyla : Takpe... Tunggu je keluar Astro First... Hehe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik Farysa : Tahu takpe... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik Faizah : Thanks dear!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Cik Noraim : Tula pasal.. Ramai cakap macam tu... Tapi Sis tak baca lagi... Huhu!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Slipar Jepon : Haha!~ Seth Tan ya.... (^_____^)V