Saturday, March 12, 2011

Oh!!!~ Tujuan utama TERCAPAI!!!~ (^_____^)V

Yeay!!!~ \0/ Akhirnya, tujuan utama saya ke 'Jom Heboh' tercapai!!!~ Dan saya sangat suka (!) ibarat sedang berada di awang2an... Oh!~ Sejak 'Jom Heboh' membuka tirainya pada tahun ni, saya nekad untuk pergi ke 'Jom Heboh' yang akan diadakan lebih kurang 10 KM dari rumah saya untuk melaksanakan misi, visi, cita2, matlamat, objektif dan tujuan utama saya itu... Apa tujuan utama saya tu? Let's check it out!~

Ni la 'dia'... Hasilnya... Walla!~


Tahu tak kertas apakah seperti gambar di atas? Haa!~ Tu la salinan borang daftar pemilih SPR... Dah lama pendam hasrat untuk mendaftar memandangkan umur saya yang dah memang matang dan amat2 layak untuk mengundi... Teruja sangat2!~ Kalau sebelum ni selalu mengundi di pilihanraya kampus je, lepas ni dah boleh mengundi untuk pilihanraya negara!!!~ Yeay!~ Lagipun adalah wajib bagi kita rakyat Malaysia untuk mendaftar sebagai pemilih sebab dari situ kita boleh menentukan siapa pemimpin kita dan corak serta bentuk kepimpinan mana yang kita inginkan untuk menerajui negara kita ni... Thanks kepada 'Jom Heboh' sebab membenarkan Suruhanjaya Pilihanraya untuk membuka booth di salah satu tapak mereka... (^_____^)V

Ok la... Nak cakap pasal suasana 'Jom Heboh' yang diadakan di Danga Bay... Macam tempat2 lain, kesesakan umat manusia memang tak dapat nak dielakkan setiap kali berlangsungnya 'Jom Heboh' ni... Macam2 ragam dan gelagat orang yang dapat kita tengok (this is my favourite!~)... Ada yang bergaya ala2 artis, ada yang simple2 je... Lepas tu, of course la ada artis yang akan memeriahkan karnival tu, dan yang saya dapat lihat adalah UNIC, Erin Malik, Nurul, Fauziah Gous, Zul 2 By 2 (sebagai pengurus pentas di booth 'Hotlink') dan seorang pengacara lelaki rambut ketak ala2 Naz Ahmad (yang pernah mengacarakan Muzik2 tu)...

Cuaca pulak, tak berapa nak panas dan tak berapa nak mendung... Kadang2 hujan renyai2, kadang2 hujan lebat2... Tapi itu tak mematahkan semangat para pengunjung karnival 'Jom Heboh' yang akan berlangsung pada hari ini dan esok untuk 'membeli-belah' di situ sambil cuci2 mata tengok artis...


P/S : Setiap tahun saya dan family akan jejakkan kaki ke karnival 'Jom Heboh'!~ Walla!~

No comments: