Tuesday, September 23, 2014

Oh!!! Ulangtahun sesawang labah2...

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua! (^_____^) V

Genap setahun ulangtahun belog saya... Ya! Ulangtahun setahun belog saya bersawang... Setahun belog saya sunyi daripada sebarang entri sejak entri terakhir pada 24 September 2013...

Bukan sengaja untuk membiarkan para lelabah membina sesawang apatah lagi membiarkan para jin menghuni belog saya (rumah kalau ditinggalkan 40 hari maka jin akan menghuni rumah tersebut) tetapi lantaran dek kekangan masa dan kesibukan yang melanda diri... Perghhh! Ayat sangat bersastera...

Banyak kejadian2, peristiwa2 dan cerita2 suka dan duka, manis dan pahit, kelat dan masam yang berlaku di dalam jangkamasa setahun tersebut...

Kisah2 tersebut akan saya ceitakan pada entri2 seterusnya... Sekarang masa untuk tidur... Esok kerja...


P/S : Please be nice to me, oh my fingers... (^_____^) V

2 comments:

Mar Mansor said... [Reply]

Memang lama tinggal ni..

SiS NaD said... [Reply]

@Mar Mansor

Hehe! I have to... Kekangan kerja memaksa saya.. Huhu!