Tuesday, May 17, 2011

Oh!!!~ Saya mengidam maggi!~

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Hari ni tiba2 mengidam maggi buatan saya yang sedap lagi enak siap menjilat bibir... Perghhh!~ Betapa sedapnya maggi buatan saya tu... Ok, ini bukan sesi mempromosikan maggi saya tetapi ini adalah sesi mengimaginasikan kesedapan yang tak terhingga maggi buatan saya!~ Hehe!~

Korang suka makan maggi tak? Saya suka!~ Tapi saya tak suka maggi yang dicurahkan dengan air panas!~ Saya suka maggi yang dimasak atas dapur gas...  Lagi terasa nikmat kesedapannya kalau masak atas dapur gas sebab saya suka maggi yang kembang... Kalau setakat curah air panas tu, errr, macam tak lalu nak makanlah... Sebab tu saya kurang meminati maggi in cup...

Korang suka perisa apa? My favourite adalah curry flavour... Perisa lain, saya tolak ke tepi... Tak suka... Walaupun tomyam adalah makanan favourite saya, tapi maggi perisa tomyam bukanlah favourite saya... Harap maklum, ye...

Kalau korang masak maggi, korang suka biarkan kosong atau dihias dengan ber-macam2 jenis telur (telur ayam + telur itik + telur masin + telur puyuh) ? Ataupun korang suka letak pelbagai jenis sayur macam sawi, lada merah, cili api, tomato dll? Saya lebih suka maggi yang berwarna-warni... Means, diletak dengan ber-macam2 bahan makanan untuk menyedapkannya... Lihatlah hasilnya...

Inilah maggi buatan saya... Gambar ni diambil masa bulan Februari atau Mac kalau tak salah... Hehe!~


P/S : Sila teka, bahan apakah yang telah saya 'campakkan' ke dalam maggi buatan saya? Haha!~ (^_____^)V

28 comments:

amiemiez said... [Reply]

nk jgk..

Anonymous said... [Reply]

JeBaT : Terasa mahu mkn maggi skrg...

s.y.a.r.q said... [Reply]

baru je mkn magi tadi... :)

OKED Choki Choki said... [Reply]

megi curry la...hehe...tumis bawang2 then buat megi goreng...sedapppppppp

syameem said... [Reply]

pergh buat sy lg mnegidam la
kt mesir dh la xde maggi
yg ade indomie je

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK FaHMi : SiLa daPaTKan Di KeDai BeRHaMPiRaN aNDa... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK JeBaT : SiLaKaN La MeMBuaT maGGi MeNGiKuT CiTaRaSa aNDa.... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK SYaRQ : WaH!~ SiS JuGak YaNG LaMBaT MaKaN... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK OKeD : Waa!~ FLaVouR YaNG SaMa... HeHe!~ MeGi GoReNG SiS KuRaNG GeMaR... HuHu!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK SYaMeeM : iNDoMee? oK La Tu... aLa2 MeGi JuGak Tu... SiLaLaH BaLiK MaLaYSia... MaCaM2 aDa... (^_____^)V

hamzah ian said... [Reply]

lama dah tak mkn.. sob2

noie said... [Reply]

macam sodap je

1 said... [Reply]

wah..saya suka makan meggie..tp meggie asam laksa.hehe.

kalau kt rumah sewa ni selalu makan. bilah dah balik rumah nanti, knfom ssh nk makan, mak marah..haha

MissNadh said... [Reply]

maggi pun ngidam ke sis ni..hihi..saya suke jugak maggi kari!

selalu letak telur,carot dan cili padi..pehhh..terbaik..iskkk..tetibe nak mkn jugak..

Anonymous said... [Reply]

adoi~mengidam maggie la plak..xpe2..esok jela :)

Unknown said... [Reply]

Magi kari krang skip tp kalo tomyam ok.dgn sdikit syurn brsta tlur aym jga hot dog or pasbol.hehe..dlm mgi sis nad 2 pasti ada tomtokan?haha...

storyfromme said... [Reply]

maggi memang rakan karib student macam fad.hehehe.

sieyla alissa said... [Reply]

wah..tetiba mngidam lak nk mkn megi.....ishhhh...pape pn dh follow ea....

♥♥ beLL ♥♥ said... [Reply]

sis nad, bell da follow :) follow me !

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK HaMZaH : SiLaKaN MaKaN... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK Noie : MeManG SeDaP PuN.. MaGGi BuaTan SaYa... (^_____&)V

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK JaHiDiH : aSaM LaKSa? SiS PeRNahuBa, TaPi Tak KeNa DeNgaN TeKaK... HuHu!~

SiS NaD said... [Reply]

CiK NaDH : WaH!~ BaHaN2 Tu PuN SiS LeTak JuGaK DaLaM MaGGi SiS... aGaKNYa YanG NaMa NaD Ni SeLeRa sama KoT!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK NiNa : HeHe!~ Ramai MeNGiDaM... SiLaKaN MaKan... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK Jo : WaH!~ SiaP LeTaK HoTDoG n FiSHBaLL LaGi ea... Ha'aH, maGGi SiS aDa ToMaTo... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK FaD : TaPi BuKaN STuDeNT MaCaM SiS... DuLu MaSa BLaJa TaK PeRNah MaKan MaGGi!~ HeHe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK SieYLa : JaNGaN BiaRKan PeRuT Tu MeNGiDaM... KeSiaN PeRuT Tu.. HeHe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK BeLL : oK DeaR!~ (^_____^)V