Saturday, April 23, 2011

Oh!!!~ Kisah Si 'Tuttt' dan 'Tuttt'...

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Ni saya nak hebohkan satu kampung kisah Si 'Tuttt' dan Si 'Tuttt' yang tengah hangat di pasaran seantero Malaysia... Dah heboh pun kisah mereka ni... Siap masuk televisyen lagi... Cuma terpandang dengan tak je... Suspen tak? Suspen tak? Hehe!~ Macam ni kisahnya... Petang tadi saya keluar dengan Cik Nurul, Kak Su dan anak2 Kak Su (Adib dan Sarah)... Jalan punya jalan, sekali boleh pulak kami nampak Si 'Tuttt'... Gilalah!~ Kami jadi teruja lalu kami menghampirinya dengan sepantas kilat seperti kilat menyambar Bumi!~ Suspen tak? Suspen tak? Hehe!~ Nak tahu siapa Si 'Tuttt' tu? Sila tengok bawah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-

  Yeah!~ Kami makan 'Tutti Frutti'... (^_____^)V

Kak Su dan anak2nya...


So, itulah Si 'Tuttt' yang saya maksudkan... First time kami cuba 'Tutti Frutti' setelah diberikan direction oleh Cik Sima semalam di pejabat office... Sedap jugak 'Tutti Frutti' tu... Cuma tak boleh nak ambil lebih2 la sebab harganya dikira melalui berat 'Tutti Frutti' yang kita ambil... 100 gram = RM5.30... Kalau ada kad Jusco, dapat diskaun 20% kalau tak salah... Kalau tak salah la... Dia punya service adalah 'layan diri' ala2 beli Slurpee di 7E...

Sebelum tu kami ke Plaza Angsana sebab Cik Nurul akan di-make over oleh kawannya yang sedang praktikal cara solekan pengantin di sebuah butik... Sementara Cik Nurul di-make over oleh rakannya, saya dan Kak Su mencuci mata melihhat pemandangan di tingkat bawah (di pentas utama) kerana masa tu sedang berlangsung konsert anjuran Muzik.fm... Antara artis yang memeriahkan konsert tu adalah Haiza Dag Dig Dug, Adira Af yang kini sedang hangat bercinta dengan Hafiz AF dan Lan Kristal... Yang lain2 saya tak kenal (Sani Aziz dan Ali Anugerah)...

Sebelum Cik Nurul di-make over, kami makan di McD dulu dan saya seperti biasa memesan set McChicken... Hehe!~ Lepas tu pergi sembahyang... Ingatkan surau masih di tingkat 1, rupa2nya surau telah berpindah ke tingkat 4 sebab surau di tingkat 1 sedang di-renovate... Tandas2 juga sedang di-renovate dan hanya tandas di tingkat 2 yang masih dibuka kepada umum... Lepas sembahyang boleh pulak saya rasa nak terkucil... Menjajau saya cari tandas di setiap floor padahal terang2an hanya tandas tingkat 2 yang dibuka kepada umum... Entah kenapa saya nak jugak menjenguk ke tandas di tingkat 4 dan 3... (-_-") Saja cari bala... Dalam jam 6 petang kami pulang ke rumah... Hari ini naik kereta Cik Nurul... Thanks Cik Nurul sebab sudi jemput dan hantar saya dan Kak Su pulang ke rumah... (^_____^)V


P/S : Tak jadi tengok 'Penunggu Istana'... Tunggu cerita 'Seru' minggu depan... (^_____^)V

6 comments:

Unknown said... [Reply]

muahhaa..aku ingt tutt artis ke..sebab aku tgk gambor frst tu cam artis je yg oakai baju ungu tu

Unknown said... [Reply]

tutti frutti ni best tapi mahal :D

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK JiJi : oH!~ Tu KaWaN SaYa... TuTTT FoR TuTTi FRuTTi... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK ePaL : Tau TaKPe... iKuT BeRat Tu... BDeBaR MaSa TGGu D TiMBaNG... HuHu!~ (^_____^)V

Nurul Fazdasima Omar said... [Reply]

uh.. artis?? muka sy yg huduh di "make over" begitu..

SiS NaD said... [Reply]

CiK NuRuL : u LooK GoJeS WiTHouT MeKaP TeBaL... (^_____^)V