Sunday, February 20, 2011

Oh!!!~ Rindunya pada blog saya!!!!!!!!!!!!!!!!~

Serius!~ Saya memang rindu yang amat pada blog saya ni setelah seminggu tak dapat online... Rasa macam nak cium2 je blog saya ni... Nak timang2, nak peluk2... Tak tahu macam mana nak gambarkan kerinduan saya pada blog saya ni... YaALLAH.....

Kenapa saya tak dapat online? Sebab CPU saya telah dikuarantin di satu tempat yang amat jauh, yang saya sendiri pun tak pasti di mana lokasi proses kuarantin tu berjalan... Huhu!~ Actually, CPU saya msuk ICU disebabkan virus2 benci yang menguasainya... Kenapa virus benci? Sebab virus tu dengki bila tengok saya asyik online 24 jam... Virus benci tu bukannya apa, dia sayang kat saya, so dia tak nak saya abaikan kesihatan saya sebab mengadap komputer 24 jam... Saya ni kalau dah online, makan minum saya dah tak terurus... Pastu tidur pun dah tak terjaga...  Hanya stop bila nak sembahyang je... Kronik kan??? Nasib baik ada encik virus yang membantu... Tapi seminggu je la... Sekarang ni nampaknya kekronikkan saya akan bermula lagi... Huhu!~


P/S : "Oh blogku, sesungguhnya aku rindukan kamu!~"