Saturday, February 26, 2011

Oh!!!~ Baru saya perasan!~

Ya!!!~ Baru saya perasan yang setiap tajuk entry saya akan ada perkataan 'oh!!!~'... Dan untuk makluman semua, saya tak ada kena mengena langsung dengan pihak Oh! Media ... Sebab saya ber-blogging secara individu dan mereka ber-blogging secara berkumpulan... Hehe!~ Apa2 pun, saya memang peminat Oh! Media... (^_____^)V

Dan 'Oh!!!~ Baru saya perasan!~' yang saya telah biasa dengan gaya penulisan yang formal ini... Dan saya amat2 menyukainya kerana ianya nampak kemas dan sejuk mata memandang... Seperti orang2 di luar sana yang akan merasa sejuk apabila memandang saya kerana muka saya yang penuh dengan nurrrrr... Hehe!~

'Oh!!!~ Baru saya perasan!~' yang kadang2 saya sudah boleh tidur awal... Ini bermakna penyakit insomnia saya sudah berkurangan... Yeay!~ I'm happy with this situation... Satu perkembangan yang menakjubkan dan ianya amat2 la positif bagi saya... Best2!~ Harap2 saya tak kan mengalami insomnia lagi kerana saya amat letih dengan keadaan itu... (-_-")

'Oh!!!~ Baru saya perasan!~' yang saya masih tak ada boyfriend... Huhu!~ Jealousnya bila tengok kawan2 perempuan yang lain happy dengan boyfriend diorang... Pergi tengok wayang sama2, pergi dinner sama2, pergi jogging sama2, pergi tempat2 rekreasi sama2, pergi window shopping sama2... Bila tiba birthday kita, si boyfriend buat surprise untuk kita... Oh!~ Alangkah indahnya semua itu... (-_-")

'Oh!!!~ Baru saya perasan!~' yang saya ni merupakan seorang kakak yang garang... Emm... Actually, bukan garang, tapi tegas... Tegas sebab nak kan yang terbaik untuk adik2 saya... Hehe!~ Talak tipu punya maa... Siap la diorang kalau diorang ada buat something yang tak enak pada pandangan saya mata saya yang cantik ni... Saya akan melepaskan peluru2 berpandu yang ber-das2 sehingga membuatkan telinga diorang bernanah... Hehe!~ Oh!~ Kuat berleter jugak saya ni... (^_____^)V

 
P/S : Oh!~ Saya dah tak ada idea lagi... Hehe!~