Tuesday, September 24, 2013

Oh!!! Penantianku berakhir...!

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua! (^_____^) V

Sebelum ini saya ada ceritakan mengenai uiian fizikal dan temuduga SPA kan? Dan kali ini saya nak beritahu keputusannya... Saya sudah semak petang tadi setelah disuruh oleh Abah semalam... Dan keputusannya adalah.............

DUP

DAP

DUP

DAP

DUP

DAP

DUP

DAP

LULUS!!!


Alhamdulillah, syukur kepada Allah SWT di atas kurniaan rezeki-Nya yang maha luas... Sekarang lagi nungguin surat panggilan untuk lapor diri... Walaupun saya tak dapat jawatan yang lebis baik (3 minggu selepas ujian fizikal dan temuduga tersebut, saya dipangggil lagi oleh SPA untuk menjalani ujian fizikal untuk jawatan yang lebih tinggi), saya tetap bersyukur kerana akhirnya mendapat pekerjaan yang diinginkan...


P/S : Kepada sahabat, saya akan ingat apa yang awak pesan dan nasihatkan pada saya malam kelmarin... (^_____^)V



4 comments:

perindu_خلافة said... [Reply]

alhamduliLlah..
tahniah kak ^_^

Anonymous said... [Reply]

tahniah...semoge impian kamu terus-terusan berkembang

SiS NaD said... [Reply]

@perindu_خلافة
Alhamdulillah... Thanks dik... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

@Anonymous

Terima kasih... (^_____^)V