Wednesday, May 22, 2013

Oh!!! Apabila Maria Elena menjadi idola...

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua! (^_____^)V

Sesiapa yang mengikuti blog saya pasti mengetahui betapa saya amat kagum dan adore dengan Maria Elena... Untuk dunia blog, dialah yang menjadi idola saya... Haha! Oleh itu saya telah 'meminjam' sedikit keyakinan beliau untuk diri saya... Dan inilah hasilnya! Hahahahahahahahaha! (Gelak puas!)

Dari atas (kiri) : Muka buat2 faham minta pelempang, muka predator terhidu bau kentut, muka itik yang terkejut, muka terkincit, muka bosan gila babun, muka pontianak yang gembira...


Tips untuk mengambil gambar yakin yang amat seperti di atas, haruslah semasa ketiadaan seorang makhluk manusia di kawasan sekitar dan haruslah di kawasan yang tersorok... Hahahahahahahahahaha!


P/S : Tiba2 Pengarah berdiri di belakang... (^_____^)V

2 comments:

SHAZRIZAL SHAHMY said... [Reply]

hahaha..tergelak sekejap.. :)

SiS NaD said... [Reply]

@Shazrizal Shahmy Hehe! Apabila sikap gila2 sudah datang, inilah hasilnya... (^_____^)V