Wednesday, December 12, 2012

Oh!!! Happy Birthday, Kiam...

Assalamualaikum semua! (^_____^)V

Selamat hari Lahir, Kiam Moriya... Kiam? Oh, bukan kiamkan tangan, tapi nama seorang budak dari Birmingham... Dia bakal menyambut ulangtahun kelahiran ke-12 pada 12 Disember 2012, pada jam 12:12 tengah hari... 12th birthday on 12/12/12 at 12:12pm... Nombor yang sangat di-idam2kan oelh setiap insan didunia...

Kiam Moriya, 12 tahun, pada 12/12/12, pada jam 12:12 tengah hari...


Dan hari ini, 12/12/12, saya pasti ramai yang mengambil kesempatan untuk melangsungkan perkahwinan walaupun hari ini adalah hari bekerja... Berkemungkinan ramai yang mengambil cuti se-mata2 untuk memorikan hari ini... Apa2pun, pada yang melangsungkan perkahwinan pada hari, semoga berbahagia selalu...



Selain perkahwinan, mungkin ada yang cuba untuk mememorikan hari ini dengan perkara2 yang menarik dan sentiasa diingati... Apa2pun, moga semuanya berjalan lancar... (^_____^)V

Once in a lifetime...


P/S : Rancang kahwin 11/11/11, tapi tak jadi... (^_____^)V

8 comments:

J.Syazwana said... [Reply]

wah. hehehe unik !
kite takde ape yg menarik hari ni. meneruskan kehidupan seperti biasa je lah. hehehe

Shazrizal Shahmy said... [Reply]

haha.takpe nanti rancanglah kawin 13/13/13...eh, ade ke bulan 13??

al_hakim said... [Reply]

ade ke orang kahwin ini hari? tak dengar bunyi paluan kompang pun.uhu

SiS NaD said... [Reply]

Wana Dearie ---> Samalah dengan Sis... kerja, balik rumah, tidur... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Shazrizal ---? Haha! Kalaulah ada bulan 13... Kalau nak tarikh cantik, kena tunggu lagi 89 tahun! Huhu! (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Al-Hakim ---> Ada2... Di kampung2... Hehe! (^_____^)V

Umi Nazrah said... [Reply]

birthday mak 12hb 12. memang dia hepi sangat ^_^

SiS NaD said... [Reply]

Wah! Mesti emak Umi rasa hepi sebab jumpa tarikh cantik... My Dad pun pernah rasa tarikh cantik juga... 10/10/10... (^_____^)V