Sunday, January 15, 2012

Oh!!! Spend time for reading his blog!

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Saya baru sahaja menghabiskan masa saya dengan menelaah blog seorang kawan yang tidak pernah saya jumpa... Kami berkenalan pada tahun 2007 di laman berbual Celcom... Saya baca daripada entry yang terbaru hingga ke entry yang pertama... Dan sekarang nampaknya mata saya semakin lebam setelah dua hari tidur lambat...

Saya tersentuh tatkala membaca kesemua entry yang terdapat di blog dia, kerana saya tidak sangka bahawa seorang lelaki sanggup mengalirkan airmata jantannya demi wanita yang dicintai... Ya, saya tahu dia sangat2 mencintai bekas kekasih dia, yang juga saya kenal setelah diperkenalkan oleh dia...

Tetapi kini kawan saya itu telah pun berumahtangga pada bulan Disember 2011... Dia ada menceritakan kepada saya mengenai wanita yang dia kahwini itu beberapa hari sebelum mereka diijabkabulkan... Apa2pun saya  harap dia akan memperoleh kebahagiaan yang kekal abadi...


"Salam Chichi...


I've read your blog and i spent almost 1 hour plus2 to read all your older posts... Sanggup walaupun sekarang dah pukul 2 pagi... Juz want to know about your real life... I am such a busybody person kan? Haha! Whatever it is, just be strong and wish you will  live happily ever after... With someone that you love... (^_____^)V"


P/S : Hidup tidak selalu yang seperti kita harapkan...

2 comments:

Anonymous said... [Reply]

Salam sis nad..laman bbual celcom?chatzone ke?slalu gak join dlu..kt channel #kampungchat,#pertemuan,#rakanchat...tp skg dh x wujudkan chatzone ni?celcom gnti dgn kolony..

SiS NaD said... [Reply]

Salam Ezad...

Yup, chatzone... Tapi it was a long time ago... Selalu #kawachat... Sekarang Sis dah tak join apa2... (^_____^)V