Monday, December 19, 2011

Oh!!! Ini cinta baru saya!

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Oh, hari ini saya berada di dalam kegumbiraan kegembiraan kerana saya telah mendapat cinta yang baru! Ya (!), cinta baru yang sangat2 saya sayang buat masa kini dan selamanya... Setelah hampir 3 tahun jiwa ini sunyi tanpa cinta, akhirnya saya ketemukan yang baru...

Saya sudah janji padanya yang saya akan menjaganya dengan sepenuh hati ibarat binatang menatang minyak yang penuh... Dan saya telah berjanji padanya yang saya tidak akan men-sia2kan kehadirannya ke dalam hidup saya... Saya akan selalu setia padanya untuk selamanya... Cewah! Macam dalam drama pula ya...

Rasa tidak sabar hendak menunggu hari esok kerana hati ber-bunga2 untuk berjumpa dengannya... Serius (!), saya mula merindukannya... Apalah agaknya khabar dia di sana... Moga2 dia sihat2 sahaja... Sabar ya sayang, esok kita jumpa...

Tadaa! Haha! Bukan lukisan ini, tapi gambar di bawah...

 Ini cinta baru saya... Lulu namanya... Hehe!

Yang pada pasu, bukan kerja saya... Kerja saya hanya pada bekas plastik itu sahaja... (^_____^)V


P/S : Saya mula sayangkan dia... Terima kasih, Kak Su! (^_____^)V

4 comments:

J.Syazwana said... [Reply]

dulu masa tecik2 rajin beli kaktus. adalah dalam 20 jenis. pastuh lama2 banyak yg mati sebab tak jaga. one day nak start bela balik. comel. hihihi

d_LA said... [Reply]

jaga baik2 taw lulu tu..yg belakang lulu tu pun jg baik2 gak..jgn dibuang walaupun dh nk abes dah 2011..heheh

SiS NaD said... [Reply]

Syazwana ---> 20 jenis??? Banyak tu... Mesti selalu ke Cameron... (Eh, ingat Cameron je ke yang ada kaktus, Sis Nad?) (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Dila ---> Dah mati pun... Dan telah selamat 'dikebumikan'... (T_____T)