Thursday, June 9, 2011

Oh!!!~ Entry berlagak khas untuk Cik Nurul...

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Perghhh!~ Pulun buat entry baru walaupun entry yang sebelum ni baru di-publish tak sampai setengah jam... Semuanya kerana berlagak punya pasal... Kali ni saya nak ceritakan mengenai kawan saya yang paling berlagak... Berlagak yang amat!~ Huh!~ Saya pun tak mampu nak berlagak macam dia... Orang yang dimaksudkan adalah Cik Nurul Fazdasima iaitu seorang rakan pejabat office saya a.k.a rakan seuniversiti saya...

Dia punya tahap berlagak tu dah setanding dengan Ustaz Dahlan Steady dah!~ Kalau diletakkan ke-dua2nya di dalam satu tempat, mahu masing2 taknak kalah dalam memberlagakkan diri... Hebat tak hebat!~ Eh, kalau dah berlagak tu mestilah hebat... Hehe!~

Nak tahu tahap berlagak Cik Nurul, silalah lihat gambar dibawah... Dan kalau korang tak ada kerja, cuba korang kira ada berapa gelas kelabu, gelas merah jambu, gelas biru, gelas ungu, gelas hijau limau purut dan gelas hijau yang dia miliki... Uhhh!~ Tak terkira oleh jari2 tangan dan kaki saya... Cayalah Cik Nurul!~ Anda memang setanding Ustaz Dahlan Steady... (^_____^)V

Gila banyak gelas2 yang Cik Nurul kumpul...


Untuk mengetahui kisah sebenar, sila klik DI SINI...


P/S : Kami suka berlagak di dalam mengumpul sesuatu barang!~ (^_____^)V

6 comments:

pena rozie said... [Reply]

Mak oi banyaknyer...

kAy's said... [Reply]

jeles lorh...I bru ade 2 ketul...=P

josrevalution said... [Reply]

hi..sis nad..sori lmbat x ksni n comen2..bz bodoh nie..hehehe..wow..korang nie asyik dengan tin dari mC aje..kan hari tu aku ade minta tpi x plak sudi bagi..hahaha....tapi tu time sikit kan?..so skg nie dah bnyak berlambak dah..please 1???....hehe...cara melajukan laman facebook
10 lagu top masa kini part 4

SiS NaD said... [Reply]

Cik Rozie : Hehe!~ Gila Can Glass la katakan... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

Inchik Kay : Takpe... Minum je guna 2 ketul tu... Hehe!~

SiS NaD said... [Reply]

Inchik Jo : Haha!~ Meh alamat... Sis poskan.... :p