Wednesday, May 11, 2011

Oh!!!~ Ini adalah entry pendek...

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Ya!~ Ini adalah entry pendek... Tapi saya tak pendek, ok!~ Dari jam 5 petang tadi dok standby manalah tahu kot2 'ramalan' Emak tu betul... Tapi sampai la ni tak berlaku pun fenomena tersebut... Tapi saya sentiasa di dalam keadan ber-jaga2... Manalah tahu tengah dok pulun taip entry ni, tiba2 blackout pulak...

Tiba2 rasa macam nak marah... Siapalah yang bawa cerita pelesu ni kat Emak... Nak kena ni... Tapi, saya tetap berada di dalam keadaan ber-jaga2... Risau jugak... Huhu!~ Petang tadi pun sempat blackout 1 saat... 1 saat, ok!!!~ Huh!~ Buat suspen je tau... Kenapa harus suspen? Sila baca DI SINI ... Ada tertaip di dalam perenggan 1, ayat ke-14... Complete penerangan saya bagi... So, rajin2kanlah diri tu untuk menjengah...

Oklah... Nak pergi buat kerja pejabat office yang saya bawa balik ke rumah... Manalah tahu kot2 kejap lagi tiba2 nak blackout pulak... Menangis tak berlagu la esok pagi di pejabat office sebab kerja tak siap... Actually, due date hari Jumaat ni... Tapi sebab nak tunjuk hebat punya pasal, saya pun bawa balik kerja pejabat office pulang ke rumah (Supaya kerja2 tu boleh lihat panorama rumah saya... Memang tak ada kena mengena!~)... Konon2 bawa balik kerja sebab nak siapkan and nak berlagak dengan kawan2 pejabat office... Kalau tak siap, tak boleh nak berlagak dan jadi hebat!~ So, nak taknak kenalah siapkan kerja pejabat office yang maha banyak tu... Huhu!~

Apa pun tak nampak bila blackout... Harapkan gigi dan matalah... Itu pun kalau gigi dan mata tu warna putih...

Kalau mata merah (sebab minum todi) dan gigi kuning (sebab pemalas tahap nak mampus gosok gigi), nanti orang ingat hantu pulak...


P/S : Janganlah blackout... Nanti tak boleh jadi hebat... Huhu!~ (^_____^)V

11 comments:

syeika said... [Reply]

rjinnye,keje pjbt pun wt blk ofis..pstikn siap yer,jgn buat blk saje..huhu

nida husna said... [Reply]

putih jer gigi beliau,,haha

Jahidih Saili said... [Reply]

Assalamualaikum sis nad..kan dah kata..ramalan tu xbtl.hehe..

sis nad ni sangat rajin, jap lg dpt anugerah perkhidmatan cemerlang..amiin..

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK JaHiDiH : W'SaLaM... HeHe!~ CaMNe Tau Ni? JaHiDiH Ni aHLi NuJuM Ke? HeHe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK NiDa : oH!~ GiGi BeLiau MeManG PuTiH... HaHa!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK SYeiKa : HeHe!~ SiaP DaH DeaR!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK SYeiKa : TeRPaKSaLah DeaR... HuHu!~ KaLau TaK, MeManG TiNGGaLKaN KaT oFiS Je... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK NiDa HuSNa : HaHa!~ GiGi 'BeLiau' MeManG PuTiH.... (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK JaHiDiH : W'SaLaM... WaH!~ aNDa HeBat!~ BaKaL GaNTiKaN NuJuM PaK BeLaLaNG Ye? HeHe!~ (^_____^)V

.:hana hazel:. said... [Reply]

hehe.... :)
pandaio lukis yea :)

SiS NaD said... [Reply]

CiK PuaN HaNa : HeHe!~ MiNaT MeLuKiS!~ (^_____^)V