Tuesday, April 19, 2011

Oh!!!~Dahi saya ada lovebite!~

Assalamualaikum semua!~ (^_____^)V

Sambil menunggu seorang sahaja lagi untuk menjadi followers saya yang ke-lima ratus (sambil setiap saat akan melihat kepada bilangan followers), saya terasa macam nak buat entry baru untuk hari ini... Macam biasa, satu hari satu enrty sahaja yang dapat dihasilkan kerana kini saya tidak lagi bergelar penganggur terhormat sebaliknya kini saya lebih dikenali sebagai Pekerja Sambilan Harian... Bak kata seseorang pada petang tadi semasa di pejabat office, tak best betul title tu... Huhu!~ Tapi ada saya kisah??? Asalkan kini saya dah boleh dapat duit setiap bulan untuk belanja kahwin!!!~ (^_____^)V Manalah lagi satu follower ni... Huhu!~

Ok, berbalik kepada tajuk di atas, ada apa dengan dahi saya? Tentulah ada dahi yang tak berapa nak luas... Anak rambut sampai mencecah dahi dan oleh sebab itu saya terpaksa memakai anak tudung sampai mencecah dahi yang tak berapa nak luas milik saya... Tapi bukan soal anak rambut yang ingin saya ceritakan di sini, tetapi mengenai beberapa 'lovebite' yang terdapat di dahi saya... Wah!!!~ Siapa pulak yang buat lovebite kat dahi saya ini? Betul ke tu tanda lovebite??? Pelik bin ajaib sungguh!~ Ini bukan entry lucah tetapi ini entry geli2, bak kata Encik Jiji ... (^_____^)V

Nak cerita sikit macam mana saya mendapat tanda lovebite tersebut... Seawal jam 1 petang, saya dan rakan sepejabat office telah menikmati launch lunch di pejabat office... Dan seawal jam 1:20 petang kami selesai makan... Oleh kerana tidak mahu membuang waktu rehat dengan perkara yang tidak berfaedah lagi sia2, maka kami decide untuk melelapkan mata dan merehatkan minda di kerusi dan meja masing2... Dalam jam 2 petang, kami bangun dengan sendirinya tanpa dikejutkan oleh siapa2, mahupun makhluk Tuhan paling seksi... Lepas tu kami sambung makan makanan ringan yang telah kami pesan pada Cik Mira dan Cik Liza... Untuk makluman semua, makanan ringan tidak baik untuk kesihatan!~ <--- Pesanan dari empunya blog... (^_____^)V

Jam menunjukkan jam 3:30 petang lalu kami menuju ke surau yang terletak di tingkat 7U, Menara Tabung Haji, Jalan Ayer Moleh, 80000 Johor Bahru... Lagi sekali saya telah memberikan alamat penuh surau yang menjadi kunjungan saya dan rakan sepejabat office!~ Setelah selesai solat Zohor, kami menuju ke tandas untuk mencantikkan diri masing2... Dan you guess what???!~ Saya telah mendapati ada 'lovebite' di dahi saya!!!~ Kalau satu, saya masih boleh terima... Tapi ini tidak, ada banyak, ok!!!~ Saya pun memberitahu pada Cik Nurul, Cik Sima dan Kak Su yang berada bersama saya di tandas pada waktu itu... Dan Cik Nurul beritahu yang dia telah perasan tanda tersebut sejak di pejabat office lagi... Huhu!~

 Itulah tanda 'lovebite' tersebut... (Tak payah klik untuk tumbesaran sebab memang dah besar pun gambar ni)


Kalau nak tahu, saya pernah mendapat tanda yang sedemikian rupa di dagu saya dan ia mengambil masa selama seminggu untuk hilang... Seminggu, ok!!!~ Dan sampai sekarang tanda di dahi saya masih belum hilang!~ Oh, apa yang saya perlu buat kalau ia masih tak hilang menjelang esok? Nampaknya kenalah pakai foundation empat belas lapis!!!~ Huh!~


P/S : Manalah follower ke-lima ratus ni... (-_-")

6 comments:

Khuzrin Kamarudin said... [Reply]

terkejut den baca tajuk.. rupe2 nya.. hhaaa..

Nur Liyana said... [Reply]

hahahhaa...gempak je baca tajuk..hahaa
last2!!.........

cinda said... [Reply]

salam perkenalan...singgah dr blog abg benn
meh jengah n folow me back

SiS NaD said... [Reply]

iNCHiK KHuZRiN : HaHa!~ Pai SKanG TaK iLanG2 TaNDa Tu... HuHu!~

SiS NaD said... [Reply]

CiK LiYaNa : TaJuK KNe GeMPaK TuK TaRiK PMBaCeR.. HeHe!~ (^_____^)V

SiS NaD said... [Reply]

CiK CiNDa :THaNKS JeNGuK SiS!~ (^____^)V